Politika kvalitete

Polazeći od prihvaćenog stava da uspješno poslovanje, razvoj, zadovoljstvo korisnika usluga kao i zadovoljstvo radnika ovise o stupnju kvalitete i sigurnosti Zračne luke Zadar d.o.o., Direktorica Zračne luke Zadar d.o.o. donijela je slijedeću politiku kvalitete:

Politikom kvalitete Zračna luka Zadar d.o.o. osigurava u svim segmentima svog poslovanja, razinu kvalitete usluge i sigurnosti koja je u skladu sa zahtjevima sustava upravljanja kvalitetom prema normi ISO 9001:2008.

Kvaliteta usluga odnosno općenito poslovanja Zračne luke Zadar d.o.o. je primarni cilj Društva koji ovisi o ocjeni korisnika naših usluga. –Iz toga razloga je mjerilo kvalitete naših usluga upravo ocjena naših korisnika. Primjenom metoda analiziranja zadovoljstva naših korisnika, pratimo djelovanje sustava upravljanja kvalitetom, sa svrhom trajnog poboljšanja temeljenog na procesnom pristupu upravljanja prema normi ISO 9001:2008.

Uprava tvrtke će stalno i odgovorno poboljšavati učinkovitost sustava upravljanja u skladu s važećim propisima. U tu svrhu uprava će osiguravati potrebne resurse što prije svega podrazumijeva potrebnu izobrazbu radnika i tehnološku opremljenost.

Uprava će jednom godišnje donositi ciljeve kvalitete te nadzirati njihovo provođenje i usklađenost s politikom.

Ciljevi kvalitete su razrađeni po razinama rukovođenja pa s tim u skladu Uprava i radnici sustavno i cijelovito provode ovu Politiku.

Politika kvalitete se javno obznanjuje.

Direktorica
Katica Pupić-Bakrač ing.


Dodatne informacije pogledajte ovdje

Informacije o letovima Tel: +385 (0)23 205 800

Prihvat i otprema Tel: +385 (0)23 205 832