Informacije za putnike vezano uz COVID 19 →

Anketa za poboljšanje usluge

Poštovani:

Hvala Vam što ste izdvojili nekoliko trenutaka Vašeg dragocjenog vremena kako bi ispunili našu anketu. Cilj ove ankete je da saznamo kako ste zadovoljni uslugama naše Zračne luke, kako bi u budućnosti mogli još više poboljšati standarde kvalitete.

1. Izgled internet stranice Zračne luke Zadar

2. Dostupnost informacija na internet stranici Zračne luke zadar

3. Dostupnost i kvaliteta javnog prijevoza od i do Zračne luke Zadar

4. Molimo označite usluge Zračne luke Zadar koje ste koristili

- Usluga prihvata i otpreme putnika i prtljage

- Usluga caffe bara

- Usluga "Duty free" shopa

- Usluga terminala generalne avijacije

- Usluga parkiranja

- Ostale usluge (molimo navedite..)

Dostupnost informacija na Zračnoj luci Zadar

Molimo Vas da navedete Vaše primjedbe, pohvale i prijedloge kako bi naša usluga bila što kvalitetnija:

Ostale informacije

Slijedeći podatci nisu obvezni, ali ukoliko želite možete ih ispuniti